piątek, 11 marca 2011

Na koniec Tygodnia eBooka

Z okazji 40-lecia e-książki oraz Tygodnia eBooka (6-12 marca) pragniemy zaciekawić Cię cyfrową książką - ebookiem i audiobookiem.

Pozwól, że przekonamy Cię, że warto e-czytać korzystając przy tym z naszego Kiosku Partnerskiego JarasEla.

Mam nadzieję, że rozwiejemy Twoje wszystkie wątpliwości. Jeśli nie, to napisz do nas, a z miłą chęcią odpowiemy na wszystkie pytania.

P.S:

Na końcu tego listu znajdziesz miły upominek, zatem czytaj dalej :)


** Posłuchaj Tych, którzy nam zaufali

Zakupy w naszym Kiosku Partnerskim JarasEla to zakupy bez ryzyka. Istniejemy już 3 lata!

Najbardziej wiarygodnym źródłem nt. zakupów w naszym Kiosku Partnerskim JarasEla są opinie klientów. Przeczytaj poniższe recenzje, a następnie skorzystaj z małego upominku, który Ci wręczamy, i o którym piszemy samym na końcu tej wiadomości.


- Andrzej Akowacz: Gwarancja najniższej ceny - zwrot różnicy - to naprawdę działa!

- Maciej Góra: Dzięki Wam jestem cały czas na bieżąco, mogę wszędzie słuchać najciekawszych książek audio i czytać codziennie e-prasę bez odchodzenia od komputera.

- Michał Sydorko: Dzięki Wam mam świeży dostęp do porannej prasy. Do tego jeszcze mogę udoskonalić swój język angielski. Oczywiście w pewnym (znikomym) stopniu przyczyniam się do ochrony środowiska.

- Adam Samuel: Prawie od roku jestem słuchaczem audiobooków - najczęściej z komórki w samochodzie i w domu przy codziennych czynnościach. W tym zabieganym świecie to dodatkowa możliwość obcowania z literaturą. Po prostu gwarantujecie mi duży wybór, korzystne ceny i, co może najważniejsze, błyskawiczną dostawę.

- Magdalena Miecznikieiwcz: Dzięki Wam mam szansę na czytanie polskich książek za granicą nie wychodząc z domu! To naprawdę szybki i prosty sposób na utworzenie ogromnej domowej biblioteki.

- Joanna Sobecka: Uwielbiam czytać książki, ale kiedy złamałam rękę i nie mogłam książki trzymać w ręku, zaczęłam słuchać audiobooków. I to u Was znalazłam ich największy wybór. Dziękuję!

- Maria Ciecho: Podoba mi się, że dostaję wiadomości email z promocjami, rabatami a często także z fragmentami książek - wtedy wiem czy podoba mi się fragment/dykcja lektora - i decyduję czy warto kupić ebooka - oby więcej takich akcji!

** Upominek z okazji "Tygodnia eBooka"

Oprócz wszystkich danych Tobie gwarancji pragniemy zachęcić Cię do przetestowania e-publikacji w naszym Kiosku Partnerskim JarasEla. Specjalnie dla Ciebie przygotowaliśmy upominek - 20% rabatu na dowolną pozycję w naszym kiosku.

Od 6 do 12 marca możesz nabyć dowolną ilość produktów 20% taniej! Wystarczy, że po dodaniu do koszyka dowolnych pozycji zastosujesz kod: te20

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz