sobota, 13 lutego 2010

Mój sposób na lenia

Czy jest skuteczny sposób na lenia?

Z pewnością tak. Sam stosuję swój sposób na lenia i zawsze jestem zadowolony z wyników.

Przede wszystkim warto przyjrzeć się co rozumiemy przez lenia. Kiedyś w rozmowie, mój przyjaciel powiedział coś takiego: "Kiedy patrzysz na siebie jak na lenia, to patrzysz na siebie oczami drugiego człowieka. Weźmy takie na przykład kubki. Nazbierają ci się w zlewie. Może to się nie podobać komuś innemu. Sam z siebie umyjesz kubki jak ci będą potrzebne. Tak naprawdę jaka różnica gdzie leżą twoje kubki w twoim domu?" Doszliśmy wtedy do porozumienia, że czegoś takiego jak leń wogóle nie ma.
Tymczasem powszechnie obecność lenia uznawana jest. Tak mówi się o ludziach, którzy unikają pracy i wysiłku. Lenie uznawane są za trwoniących czas próżniaków. Nic tylko zbijają bąki, gniją i gnuśnieją.

Niezależnie od tego czy leń istnieje, czy nie, ja kiedy mam lenia, siadam i czekam aż mi przejdzie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz