czwartek, 10 grudnia 2009

Zakupy u jubilera

Lada dzień szał światecznych zakupów osiagnie swój szczyt. Ciekaw jestem czy już myślisz o kupowaniu prezentów. Szczerze pisząc, jak sobie przypomnę ten chaos to mi się odechciewa. A przecież lubie sprawiać przyjemność i miłe niespodzianki swoim bliskim, przyjaciołom i znajomym. Wspomnienie jak wyglądają przed świąteczne zakupy w sklepach budzi jednak we mnie zniechęcenie.

Dlatego tak chętnie korzystam z ofert w internecie.

Książki już dawno kupuję w księgarniach internetowych. Ostatnio coraz chętniej przerzucam się na książki audio, takie czytane przez lektora. Dużo chodzę na piechotę więc wrzucam sobie to na pamięć w telefonie. Fajna sprawa, wokół mnie jesienna szaruga, a w uszach słyszę powieść Harlana Cobena. Ostatnio ucze się robić zakupy w internecie w sklepach z prezentami. Ciekawi mnie też jak kupować ciuchy.

Dzisiaj pomyślałem o biżuterii. Może by tak coś pani mojego serca poszukać u jubilera?

Wyobrażam to sobie, że jubiler potrzebuje czasu. Pewnie każde zamówienie jest realizowane indywidualnie. Oferta jest ilustrowana, ale wyrób może być produkowany dopiero po złożeniu zamówienia. Nie wiem tego na pewno, ale na mieście widziałem, że dany wyrób jest w jednym egzemplarzu, no najwyżej kilku, ale jakieś wyjątki. W końcu to nie jest komplecik zimowy, szaliczek i czapeczka, produkowany taśmowo.

Wprawdzie opakowanie nie wygląda zbyt imponująco, ale dlaczego by małego pudełeczka od jubilera nie włożyć do dużego ;-) z pod marketu ;-) A zawartość na pewno spowoduje, że obdarowana osoba poczuje się wyjątkową. Myślę, że za kilka tygodni będę tego świadkiem :-)



Aha! Zauważyłem coś naprawdę wyjątkowego! Sklep, w którym można zaprojektować własną biżuterię. Można puścić wodze fanatzji i stworzyć coś naprawdę oryginalnego. No!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz