niedziela, 13 grudnia 2009

Obszary internetu - e-muzyka





War - Bob Marley (tłumaczenie)

Dopóki filozofia, która trzyma jedną rasę
Wyżej, a inną niżej
Jest definitywnie i niezmiennie kompromitująca oraz zniechęcająca
Wszędzie jest wojna, mówię wojna

Dotąd aż nie będzie pierwszej
I drugiej klasy obywateli wszelkiej narodowości
Dopóki kolor skóry człowieka będzie bardziej znaczący niż kolor jego oczu
Mówię wojna

Dopóki podstawowe prawa człowieka nie będą jednakowo
Gwarantowane dla wszystkich, bez względu na rasę
Jest wojna

Aż do takiego dnia
Marzenia o trwałym pokoju
Kiedy światowa obywatelska reguła o międzynarodowej moralności
Pozostaje tylko krótkotrwałym złudzeniem
Dąży się do niej, ale nigdy nie jest to osiągnięte
To wszędzie jest wojna, wojna

I dopóki podły i nieszczęśliwy ustrój
Nęka naszych braci w Angoli, w Mozambiku,
Południowej Afryce, podludzkie niewolnictwo
Upadło, całkowicie zniszczone
Więc, wszędzie jest wojna, mówię wojna

Wojna na wschodzie, wojna na zachodzie
Wojna na północy, wojna na południu
Wojna, wojna, pogłoski o wojnie

I aż do tego dnia, Afryka
Nie zazna spokoju, my Afrykanie będziemy walczyć
Stwierdzamy to za koniecznie i wiemy, że wygramy
Gdyż jesteśmy przekonani o zwycięstwie

Dobra nad złem, dobra nad złem, dobra nad złem
Dobra nad złem, dobra nad złem, dobra nad złem



No more trouble - Bob Marley (tłumaczenie)

Nie potrzeba nam więcej kłopotów
Nie potrzeba nam więcej kłopotów

Nie potrzeba nam więcej kłopotów
Nie potrzeba nam więcej kłopotów

Potrzebujemy tego, aby miłość nami kierowała
I chroniła nas
Jeżeli jesteś pełen dobrej myśli
Pomóż słabemu, jeśli masz teraz silę

Nie potrzeba nam więcej kłopotów
Miłość jest tym, czego potrzebujemy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz